53 f***ing dagar kvar!

25 december åker jag till sydafrika. Kan ni förstå det? Jag ska på safari. Jag ska dyka. Jag ska troligtvis dyka med vithajar i bur. JAG. SKA. TILL. SYDAFRIKA! O-M-G!
Jag kan inte förstå det, jag som alltid varit en djurgalning, alltså heela mitt liv. Så ska jag få åka till krügerparken och se alla dedär "kända" djuren vilda. It's like a dream coming true.
Och så ska jag ta dykarcertifikat och åååh.
Vi ska försöka hitta var man kan dyka i bur för att komma öga mot öga med vithajar. FYYFAAN VAD COOLT!
och självklart ska vi dyka "normalt också". Det finns massa delfiner och sånt där så det blir nog AWESOME!!!





åh vad glad jag är!
ska gå och köpa maat nu
har inte ätit något alls idag. Förutom 2 mandariner för ett litet tag sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0