aggressiv malin.

Matchen gick åt HELVETE!
Domarna var ett par förvuxna fjortisar som inte kunde ett skit. De verkade nyutbildade och som om detta var första matchen de dömde... så de praktiskt taget lät motståndarna mörda mina killar. De körde överfysiskt och kaxa som faan. De fick straff out of nowhere och annan skit. Det roligaste är att ingen vågar kaxa med mig, när jag säger något blir de andra tysta och går iväg. Jag finner detta extremt underhållande måste jag säga!
Men iallafall, hela matchen var bara ett stort raseriutbrott från min sida. BLÄÄÄH!
men vadfan, ska inte klaga.

fucking enebyberg.

Bakade lite pepparkakor idag också, mums med deg (a) hehehehe.
Ska nog sova snaaart
Pussipussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0