Byebye Stockholm. Hello Falkenberg!

Wiho, varför i helvete är jag uppe nu? jag ska ju fanimig upp typ 8 imorgon :S ja, okej, något är fel på mig...
iallafaaaaaall, imorgon ska jag till min älskade vän malin i falkenberg och jag kommer bo där tills på söndag, det kanske inte blir något blogginlägg alls men vi får se.

två bilder på oss från i somras, fan vad snygga vi är!
och helt randomly lägger jag upp två bilder på mitt öga... för de som undrar hur det ser ut:


Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon
det kommer bli en stressig morgon, jag ska hinna med: packa, gå ut med busan, sminka mig, platta håret, ta mig till stationen, hämta ut min biljett, köpa något att äta, komma på tåget och sen åka iväg. Tåget går 10.10 så jag kanske måste gå upp innan 8...och nu är klockan 2... jag har kommit in i fel dygnsrytm känner jag... fuuuuck!
PuuuzzPuuuuzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0