jag är busig i skolan, höhöhöhö.

Har so. tråkigt. Ida och Justina är inte här, det är de som vet vad vi ska göra, jag har ingen aning...
Kan istället berätta om roliga linnea som är sjukt lost idag.
På lunchen hade vi skrattattack på skrattattack. Vi pratade nämligen om hur linneas liv kommer bli i framtiden. Tillslut blev hon producent efter många "jag får tänka efter" HAHA! Och mitt i en gång när hon tänkte kommer frågan "Har jag lingonsylt här?" och vi garva ihjäl. Några minuter senare när vi skrattat klart och gått ut ifrån matsalen säger hon "Men seriöst, har jag lingonsylt någonstans?" HAHAHA! Gissa om vi dog eller? haha, oj, det var dagens. Och Nordpolisen... när hon skulle skriva Nordpolen, frågan är hur hon lyckas med alla dessa knasigheter? Troligtvis för att hon är dödstrött, men vem vet? Hon kanske är hög.

Avslutningsvis ska jag hälsa till er alla Linnéa herself.


Kommentarer
Postat av: linnéa

HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!

2010-11-08 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0