13 oktober

Aaaaah, I love my life!
Jag, mamma och lillebror ska typ till Marocko i November för att...vi känner för det! Och när jag och mamma sitter och pratar om hotell kläcker hon ur sig "Riktigt jävla dyrt ska det vara!". HAHAHAHA, åh, ibland gillar jag henne. Så vi ska försöka hitta SEX-STJÄRNINGT hotell i Marrakech. FUCKING AMAZING!!!



U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!!!
moahahahahahahahahahahahaha (a)

Iallafall.... idag har jag haft engelskaprov = överlätt!
Sen gick jag hem, softa lite och sen träffa jag Madde och drog till Kungsholmens gymnasium för att spionera lite på vår kära vän emmaslemma sexyvirding! Detta har vi planerat ganska länge, åkte dit förra veckan också men då hade hon slutat, ATTANS, men idag lyckades vi :D Det var aaaskuuuul (a) Sen drog vi förbi vår gamla skola; Gärdesskolan och hälsade på lite lärare :D SKOJIGT!

Emma, Madde och jag i somras.

Och sen har jag suttit och skrivit ner hela svenskatexten vi har i läxa till imorgon i ett mail och skickat det till lilla Benjamin som glömt sitt häfte i skolan, KLANT! Så det var dagens goda gärning!

Nu ska jag plugga vidare
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0