15 oktober


otroligt vacker bild på benjamin och david som... ja, jag är inte helt säker på vad de sysslar med, men kanske brottas av något slag? som de tycker så mycket om! eller så kramas de bara, SÖTNOSAR I VILKET FALL!

Ja, skoldagen var lååång och seg, först franska som jag och dominika helst ville missa, men råkade hinna i tid till ändå, FAN! och sen hade vi historia...kändes som en håltimme, jag, ida och benjamin bara gick runt och gjorde ingenting typ. hamnade i sofforna som vanligt. Lunch och sen Samhällsprov... det var lättare än jag trodde att det skulle vara, bara 8 frågor! Och då blev det ju en lång håltimme till naturkunskapen så alla satt utanför cafeterian och...gjorde lite allt möjligt, brottades, skrattade, pratade, åt, klappade på varandra, you name it lixom. Sen hade vi vår minivikarie och fick sluta tidigare. Så jag, louise, benjamin, kasper, david och tom stannade för... inte helt säker på varför, eller jo, louise skulle vänta på någon kompis så vi höll henne sällskap. För vi är sånna vänliga varelser. Tom och david drog efter ett tag, men vi andra satt kvar ett bra tag och gjorde allt och inget xD no-lifers, hejhej! det var under den tiden den vackra bilden togs.
Och nu tvingas jag vara hemma för att försöka bli frisk inför matchen imorgon, tjiho!
TAGGA TILL NU... öhm.. aa.
Ska typ äta glass nu och kolla på Spartacus.
Pyyyzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0