20 oktober

jag har inte bloggat på ett tag för att... äh, vet inte, varken hunnit eller orkat. Min dator hos pappa började funka lite senare iallafall.
Har fått hem ett paket, julafton som vanligt i Malin Sjönells liv.

Det var då mina mjukisbyxor som kom.

Haft matteprov, det gick bra.
Allt har gått bra i skolan for starter this week.

Och atm bråkar jag med min mamma.... vi kör på lång historia kort:
Jag hade fjärrkontrollen och vägrade lämna ifrån mig den, hon tog min mobil, jag tog hennes mobil och dator, jag låste dörren så hon inte kunde komma ut, jag slog henne lite, skrek lite, jag tar ur batterierna ur fjärrkontrollen och ger tillbaka den så jag får min mobil och hon går ut och hämtar pengar till mig, SUVERÄNT!
Anledningen till att hon hämtar pengar är:
EXPERIENCE PÅ LÖRDAG!!! Wohoo, jag ska dit med Justina och det ska bli S-K-O-J!

Tjihu!

Aja, ska måla naglarna en snabbis nu
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Minijohan

och varför lämnade du inte över kontrollen? O.o

2010-10-28 @ 18:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0