21 oktober

Min dag:
resursdag - "lära-känna-varandra-gympa" med SP2D och SP3D. Det var väl helt okej, fotboll och spökboll.
hem - plugga, datorn
besöka gamla skolan - träffa madde, gick till skolan, träffa massa gamla lärare, blev inbjudna till evelinas kontor för tårta och korsförhör angående allt nytt, blev kvar en timme
hem - datorn, plugga
träning - SÅ JÄVLA JOBBIG! gjorde nog minst 100 sit-ups och varje gång jag "kom upp" skulle jag fånga en boll, någon slags fyshinderbana och så lyckades jag såklart skada mig, denna gången tummen och långfingret, TJIHO!
hem - duscha, äta, datorn

Och nu ska jag fortsätta plugga, YEEY! franskaprov imorgon...........

söt och osminkad tjej just nu...
PÖSSHÄJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0