26 oktober

Mitt internet har varit typ nere ett tag men nu är jag back on track!
min helg:
Fredag - Fika med anna efter skolan, då bestämde vi att vi skulle ha filmkväll hos henne så akulle jag sova hos henne och så blev det. Vi såg "dear john" och anna grät sönder typ, så söt! okej, jag erkänner, jag grät också...
Vi somnade med kläderna på framför tvn, jag vaknade 7 på morgon och bytte om, sov till tolv.

Lördag - vakna hos anna, stanna till 1, halv 2. Sen blev det raka ägen hem för att montera lådor till min garderob som vi typ byggt klart nu! WIHO! När jag var klar med det kom mamma med hyrda bilen så drog vi på match mitt ute i INGENSTANS; tullinge. Matchen gick ju inte heller heelt bra, hallen var som en isrink, alltså jag vet att man inte ska skylla på hallen eller något annat men alltså det ar sjukt. Vi kunde inte köra som vi vanligtvis gör, med snabba vändningar och så... slutade 6-1 och när vi skulle tacka får jag kommentaren "fina bröst" när man egentligen ska säga "bra spelat" eller ingenting. Så dagen efter mailade vi lagledaren som mailade spelaren som själv ringde till oss och bad om ursäkt. Så söt kille! :) Efter det skynda vi hem, jag duscha och bytte om SNABBT och sen åkte jag till alvik, mötte justina och drog på experience. Det var skojsigt och vi dansade till de stängde vid 2 och då hämta mamma mig med bil :D


Söndag - Jag och mamma åkte till barkarby för att shoppa och finally fick jag tag på skor, mina förra gick ju typ sönder och nu har jag stövlar som jag kan ha nu när det är kallt som i en jäkla frys utomhus.
Bild kommer senare när min dator slutar sega som ett jäkla fån...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0