29 oktober

Har såklart bilder från min skoldag today.
Vi hade en lång håltimme som vi spenderade vid sofforna med lite olika krig här och var. Tillslut var det nästan bara jag, kasper och benjamin kvar, då blev jag lite halvt misshandlad med kuddar, haha, de hade nog skitkul med tanke på att de skrattade så att de knappt kunde andas men själv fick man små sår på händerna och ont i ansiktet/nacken. Vi hade även partaj med justinus högtalare.







och sen fick pojkarna för sig att trycka in en kudde i mitt skåp... väldigt fint...


Nu ska jag förflytta mina kläder från golvet till min nybyggda garderob, wiho!
Sen blir det kolla ny dator med pappa, den hos honom fucka ju ur så jag behöver en ny omgående!

nu klagar mamma på att jag ska lämna datorn så det får väl bli så!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0