5 oktober

Nejmen vilken underbar dag! En vrickad/stukad fot, tusen blåmärken och ett svullet finger. YABA-DABA-DOOO!!!
Men foten är nog värst... Haltar som ett jäkla mongo -.- så därför gick träningen inge bra alls, kunde inte röra mig särskilt bra i sidled och fick bara så jävla ont varje gång jag tvingades rädda med foten.


Och imorgon ska jag tydligen till läkaren för att börja ta mina sprutor mot livmoderhalscancer. Jippi... hejdå sovmorgon -.- FÖÖÖKK!

ALLSTÅ NU BLIR JAG BARA FÖRBANNAD, KAN SNUSKGUBBAR BARA SLUTA VISA KUKEN I WEBB ELLER SKICKA BILDER PÅ DEN? NÄR SKA NI INSE;
J-A-G  V-I-L-L  I-N-T-E  S-E!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH, BLIR SÅ JÄVLA SUR -.- VARFÖR SKA JAG VARA SÅ JÄKLA UTSATT FÖR SÅNT??? fuck it.


Nu ska jag sova och bli av med min aggression....morr
nattinatti

Kommentarer
Postat av: Eemil :'3

öhm... du kan ju börja med att inte cama med randoms ?

2010-10-06 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0