blä.

Har spelat mitt typ livs sämsta match, blivit sjuk OCH börjat sakna ett ex, nejmen jippi vilken toppendag, TJIIHOOO!!! -.-
Men så kommer min fina solstråle och lyser upp hela min dag. Först fick jag sova på hans axel påväg hem från matchen, sen behöver han bara säga någonting så mår jag genast bättre och nästan glömmer varför jag var nere. Jag har sagt det förut och jag säger det igen;
Jag älskar min bästa vän Magnus Frennberg.


Ja, jag har då varit hemma hela dagen och försökt bli frisk, har ont i halsen och hostar, och jag har nästan lyckats :) Så det är ju skönt!
Tur att benjamin, kasper, jonathan, em och elina underhållt mig en del under dagen :) wiho.
Nae vadfan, nu har jag ingenting mer att skriva tror jag....
Puss & Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0