busig nattuggla

omg, jag känner mig verkligen som en pluggis, haha. Sitter uppe till 2 på nätterna för att skriva klart en jäkla uppsats om peloponnesiska kriget och freden, tjiho, underbart kul!

Träningen gick väl okej, har ju träningsvärk i hela kroppen efter styrketräningen i tisdags så jag ansträngde mig ju inte till max kan jag ju säga...
Kul med en till målis tycker jag iallafall! William/Willmos/Miranda (vadtusan man nu ska kalla honon), välkommen till laget!
Och vår tränare, omg, jag typ älskar honom xD han tränar MIG, fattar ni? Jag som aldrig blivit tränad förr, är ju helt självlärd, så får jag hjälp, det är så sjukt! I Love it!

Ser typ ut som ett vrak nu så jag ska lägga mig.


Pussisar

Kommentarer
Postat av: Ko

busig nattsäl*

2010-10-29 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0