dagens:

Dagens vill ha: fris hals!
Dagens klädsel: jeans, linne
Dagens träning: gick ut med hunden...
Dagens frisyr: utsläppt, lite vågigt
Dagens händelse: desperata hemmafruar repris!
Dagens låt: Cooler than me - Mike Posner
Dagens planer: bli frisk!
Dagens saknad: Malin Karlsson, ett ex, Anna Willman.
Dagens dummaste: Jag gör aldrig dumma saker (a)
Dagens sjuka: ONT I HALSEN OCH HOSTA :'(
Dagens drog: glass...busan...godis
Dagens kärlek: Marshall Bruce Matchers III och sängen
Dagens favorit: Busan, när hon inte väcker mig -.-
Dagens köp: inte köpt något idag
Dagens godis: LÄKEROL
Dagens humör: sur på min sjuka, lite depp...
Dagens ord: FRISK!!!!!!




Nu ska jag göra omelett, så det så! PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0