klasskamrater

Eftersom att jag har så jäävla tråkigt tänkte jag att jag kunde berätta lite om min superdupersöta klass.
Eller.... jag ska fanimig ladda upp bilder på alla! HAH, just det, det ska jag! Så får ni se hur söta de är också.
Först kan jag ju berätta att vi är typ 1000 tjejer och 5 killar.


Vi börjar med klassfotot.
Översta raden från vänster: Alice, Melanie, Malin, Benjamin, Ida, Kasper, Daniel, Therese, Dominika, Tom.
Nedre raden från vänster: Freya, Tove, Siri, Justina, Linnea, Louise, Regina, Nina, Andrea.
Frånvarande: Menea, Sandra, Matilda, David, Sophia, Paula, Kajsa.

Nu tänkte jag lägga upp en liten bild på alla (som det finns bild på) och skriva något litet om varje. Klicka på bilden så kommer en större version upp.

 Louise (Louisus, luiz). Otroligt söt flicka!
 Benjamin (benji, benja, benjaminus, minus). Schysst och skojigt litet träningsfreak.
 Tom (tomus). Rolig och mystisk man!
 Regina (reginus). Gullig tjej.
 Ida (Idus). Aggressiv, flummig och söööt tös!
 Daniel (Danius, Danus). Knepig men helt okej grabb!
 Matilda (Matildus, Mattus). Hygglig tjej, så duktig och laglydig man kan bli! ;)
 Andrea (Andreus, Andrus). Sexig madame!
 Menea (Meneus). Porrigare brud får man ju leta efter!
 Melanie (Melanus). Snäll tjej.
 Sirorat (Siri, Sirius, Sirus). Extremt trevlig flicka!
 Linnea (Linneus, Linnus). Så himla gullig tjej, som ibland råkar komma lite sent ;)
 Nina (Ninus, Niniz, Ninz, Ninizen). Mijao sikken het brud alltså!
 Dominika (Dominikus, Dommie, Domini). Mitt finfina barnbarn, en som älskar franska lika mycket som jag gör!
 Kasper (Kaspus, Kappe, Kitler). Underbar liten sak som är så duktig och så trevlig så :D
 Therese, till vänster, (Theresus). Skön tös som står för vad hon tycker.
 Paula (Paulus). Trevlig, spansktalande flicka.
 Kajsa (Kajsus). Lite blyg med söt tjej.
 Sandra (Sandrus). Sexappeal på hög nivå! Schööön skåning.
 Justina (Justinus, Justin, Justus, Laura, Angelika). Sötaste och raraste lilla vodkadrickaren jag känner ;)
 David (Davidus, Davus). Knasig, busig samt kulig människa!
 Tove (Tovus). Grymt gullig brud!
 Sophia (Sophius). Spansktalande, sötnos!
 Freya (Freyus). Min personliga lärare, helgo' girl!
 Alice (Allus). Speciell flicka, men trevlig!

And that's all folks! Min finfina klass :D
Nu ska jag prata klart med Navid och sedan dra mig mot sängen.
Godnatt, PÖSS!


Kommentarer
Postat av: lilypad

tycker den där benjamin verkar otroligt intressant! kan du inte lägga upp mer om honom? :D

2010-10-20 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0