26 september

IDAG GRATULERAR VI MIN SÖTA VÄN JUSTINUS SOM FYLLER 16 ÅR! SÅ ETT STORT GRATTIS TILL GULLUNGEN!!! hoppas att du haft en riktigt underbar födelsedag så ska vi se till att sjunga för dig imorgon ;)



GRATTIS FINASTE JUSTINUS!!!! <3<3<3<3

och idag har jag haft så jävla tråkigt att jag typ dog. Benjamin underhöll lite, Dennis underhöll lite, Christoffer underhöll lite, Tvn underhöll en hel del och Datorn blev också en slags räddning i min tristess. Sen kom mamma hem från bokmässan i Göteborg med massa böcker, 2 tidningar, en almanacka och en...tävla? skylt? som hon tyckte vi ska sätta på min dörr....



Ja, då har man att läsa när vi drar till sydafrika i vinter då... ;)
nu ska jag faktiskt (för första gången) göra franskaläxan :O
Puuuuuzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få nummret till din söta kompis? höhö

2010-09-26 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0