30 september

alltså åååååååååååååh, JAG ORKAR INTE! jag har typ 3-4 läxor till imorgon och jag kommer på det NU, smidigt. Så, vilken ska man skippa? får bli franskan, den vill jag inte göra, den fattar jag knappt, bra val malin, då får jag göra båda samhällsläxorna istället, jomen det kan nog funka, bara läsa och hitta en debattartikel, det klarar jag! Fuck att jag ska skriva slutet på någon jääkla saga på franska, nej, det VÄGRAR jag göra, tyvärr Maria, jag vill inte göra din läxa, och jag tänker skylla på att jag glömde...
Oj, vilken monolog detdär blev då...

typ så blev det :O

iallafall, hade träning idag, för ovanlighetens skoll, höhöhö. Gick väl helt okej, hade dock GROVT ont i smalbenen under första delen, hade sprungit utan att strecha innan, OKLOKT! men jag ahde så bråttom, var sen så jag sprang ut och sprang snabbare än vanligt. Mina små sega lagkamrater var dock för långsamma, så jag sprang utan de (:
Iallafall, ska väl göra läxjäveln nu snart...FAN I HELVETET, jag vill inte....
aja
pusspusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0