ah, love internetshopping

jo, nu är det ju så att jag införskaffat mig ytterligare ett plagg från mitt älskade internet. Denna gången ett par mjukisbyxor á la djurgårdens if, SÅ JÄÄVLA SNYGGA!

MJAO LIXOM!!! in love kan jag ju säga...

Efter skolan blev det en snabbis hem till benjamin, han skulle typ lämna väskan bara för att han är för lat för att bära runt på den och sen gick vi på en lång promenix och pratade om typ allting! Vi gick från medis till hornstull, därifrån tog jag tuben hem och hamna i soffan direkt. Prata med chrissy ett tag i telefonisen och åt kanelbulle (a) höhöhö, ska kolla klart på efterlyst och sen ska jag nog hoppa in i duschen!


this is me today ;)

puzzipuzzi

Kommentarer
Postat av: Eemil :'3

den är en station mellan medis och hornstull, inte så skit långt kanske ;3

2010-09-30 @ 20:19:14
Postat av: maaui

de ligger inte ens på samma linje...

2010-09-30 @ 21:56:08
Postat av: Eemil :'3

mitt misstag sorry tänkte på skanstull >.< men ändå, båda på söder

2010-10-06 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0