det blev...

7-4 till Täby, tyvärr. Även fast vi var värda  vinsten, jag citerar Oskar "deras mål var turmål, våra var kämparmål" och en stor applåd till Jesper som satte 3 baljer! och riktigt bra kämpat resten av laget, nästa gång tar vi de!

Ja, jag släppte ju då in 7 mål, men till mitt försvar rädda jag 17 skott, vilket ger mig en räddningsprocent på 70%, woho, vad jag är duktig, nä, skämt åsido... men motståndar laget var riktigt tråkiga, de uppskattade inte min otroligt underbara humor.... Lixom de blev sura när jag kalla de saker... typ "kan någon flytta på denhär saken" en av sakerna blev typ väldigt sur och fräste "JAG ÄR INTE SAK, JAG ÄR EN KILLE!!!!!" typ... hahaha
och jag tror det var samma kille som täckte sin lagkamrats skott på mål så jag var jätterolig och sa "snygg räddning" då väste han "käften", slog till mig lite löst med klubban och gick iväg, jag menar...hur tråkig är man inte om man inte tål skämt? :O boooooring!!!

aja, duschat och ätit middag nu...
Ska väl typ kolla tv ett tag och sen sova
PussCiao

Kommentarer
Postat av: lalalla

du är ingen tävlingsmänniska va? ;) och det heter baljor :P

2010-09-26 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0