detdär med läxor är inte min grej...

sitter här ännu en kväll framför datorn när jag egentligen borde göra läxor.. alltså läxor är såå tråkigt! ORKA LÄXOR!!!!! alltså åååh!

aja, var ute och sprang innan träningen, var ute i typ 40 min så jag är fett stolt över mig själv! Träningen i övrigt gick också bra tycker jag. Pojkarna är så skojiga (:
Roligast var väl när de skulle prova de gamla matchtröjorna, hahaha, astajta och korta, så jävla kul det såg ut, hah! Stackars grabbar, de får helt enkelt sluta växa ;P
och på vägen hem blev jag "uppraggad" av tre killar som satte sig vid mig så vi satt och pratade ett tag, haha, så det var ju trevligt ^^
aja, kanske dags att göra läxor nu -.- men jag vill inte... och kommer inte hinna.... FUCK IT!


pööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0