EMINEM!!!

Kollar på MTV's VMA (video music awards) och prisen bara ruuullar in för EMINEM, hitills (så länge jag kollat) har han vunnit Årets HipHop-video och Bästa manliga artist. Båda med "I'm not afraid", vilket är helt underbart! Är så glad över hans comeback och önskar bara att han kunde komma till Sverige någongång...
Som de flesta vet har jag älskat EMINEM vääldogt länge, sen typ 5an eller 6an tror jag, då "When I'm gone" kom ut, när jag hörde den blev jag helt fängslad och har älskat honom sen dess. He is my baby, and will always be!




MASSA PUSSAR PÅ MIN ÄLSKLING SOM ÄR SÅ DUKTIG OCH VINNER MASSA PRISER!
och ni andra kan också få varsin puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0