hemma efter träning

Kom hem för inte allt så längesen och har precis duschat.
Jag är så jäkla lycklig för att träningarna satt igång igen, dock är det ju lite oseriöst nu i början, efter sommarlov och så har alla tappat lite kondis och så, men om någon vecka eller så blir det nog awesome!
ändå helt underbart att spela igen, trodde jag glömt hur man gör, men nehejdu, det har jag inte! :D
får se hur det blir med träningen imorgon, utan tränare lockar det ju inte supermycket att dra till liljeholmen lixom... men vi får se hur det blir!


söt, osminkad tjej! woho!

näe, ska jag vara en duktig flicka och lägga mig hyfsat i tid? jo, jag tror fan vi kör på det!
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0