löss och blänniskor

jajamensan, ska läsa den nedrans boken nu, fast jag är så sjukt övertrött så vi får se hur det blir xD


HAHAHA, har askul... kollar på "utfrågning av det röd-gröna blocket" och lägger så roliga kommentarer och skrattar åt de, HAHAHAHA!!!

HAHAHAHA... kolla så ful! "vissa fick inte frukost hemma..."

HAHAHAHAHA... peddogubbe nummer 1 hahahhaa!!!

"det finns inga skriftliga omdömen i ettan" wtf, klart det finns xD pucko...

Mamma: "har de inga barn i skolan eller?"
Malin: "klart de inte har, vem vill ha barn med de?"
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Nu ska jag läsa min knasbok, haha, PUUUUUSSSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Eemil :'3

Har vi en blåing vid min barm ?

2010-09-15 @ 21:54:05
Postat av: Gustaf

Det är tur att alliansen väger upp det med Maud Olofsson!

2010-09-15 @ 22:19:35
URL: http://kollaen.blogg.se/
Postat av: Patrik_k

Du lär väl vara Moderat?.....

2010-09-16 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0