onepiece... vad är grejen?

är det bara jag som tycker att dedär onepiece-grejerna är riktigt fula? det är ju typ bara en stor kroppsstrumpa :S hur kan man tycka sånt är snygg? dessutom ser man tjock ut, oj, väldigt smickrande för ens kroppsform lixom... NOT! alltså det ser ju ut som en sparkdräkt för smååbarn som förstorats till folk som inte vill växa upp? Alltså förlåt ni som gillar det, men det är ett fritt land och detta är MIN åsikt, alla kan inte tycka samma om allt. Och just dessa saker, som verkar bli typ inne nu, är ju hemska... Visst, de är säkert jättesköna, men en såndär går man inte ut med, kanske som mysdräkt hemma men att gå ut med de, herregud. Jag förstår inte hur de kan bli populära... Samma sak med foppatofflor, det är nog bland det fulaste jag någonsin sett! I wouldn't be caught dead wearing anyone of them... *suck* så kostiga saker som blir populära, palla sånt lixom.


Kommentarer
Postat av: Patrik_k

Har du tänkt på att vissa bär saker, t.ex. foppa tofflor för de är pratiska och inte bryr sig om så mycket om de är "fula"?;)

2010-09-16 @ 18:23:13
Postat av: Anonym

eller hur allt handlar inte om fucking style gud foppatofflor äger fan är problemet

2010-09-16 @ 20:13:44
Postat av: Justinuus ;$

Hahahah fett fult xd

2010-09-16 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0