trött som tusan!

Har nu somnat 2 gånger under loppet av 15 min, tar nog detta som en teckan på att jag är trött...
Tror detta beror på en blandning av hur lite jag sovit de senaste nätterna och en jobbig dag i skogen.
Hade teambuilding på lidingö idag och det var jobbigt, men riktigt kul! Fick göra massa saker som skulle lära oss samarbeta, typ balansgång på vajrar, ta sig från ena stället till andra med några plattor, svinga sig i lian, "gåskidor"... allt möjligt lixom! Det gick ändå hyfsat bra för oss tycker jag!

titta så söta klasskompisar man har! David, Daniel och Louise. Fotograf: Linnea.

Efter detta äventyret drog jag och Ida hem till Justinus och skrev SO-uppsats. Myyyspyyys!
Och nu ska jag bannemig sova! Har match imorgon, visserligen sent, men ändå, man måste vara pigg och glad för att orka :D Så jag drar mig mot sängen nu, som känns så otroligt lockande att det är sanslöst!!!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0