14 april

idaaaag är jag glad!
soolen skiner, jag har mvg i historia oooch livet är bara hääärligt!

hahahaha, på varenda liten rast tog vi justinas ipod + högtalare, satte oss i solen och bara möööös. Sista rasten fick dock ida någon dampattack och la sig på justina och dansa massa och knäppte upp hennes bh och sånt xD Sen gjorde hon samma sak på mig haha. Men det är ju tuur att hon är så söt då :D
sen gick jag heeeem och sov lite med min käre bror i hans säng, fast han väckte mig flera gånger när han peta på mig.....meenmeeen..... vad ska man säga? jag är glad idag , så det gjorde inget :D




bara för att vi är ett sött syskonpar..... haha.

ÅÅH VAD JAG ÄR HUNGRIG!
hoppas det blir mat snart
PÖZZZZZZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0