24 apriiil

idag typ låg jag i soffan framför datorn och tvn heela dagen. Det var ju innebandy Sverige-Finland och det kunde jag ju inte lämna! Sverige vann iallafall med 7-2 eller något och dominerade mesta tiden av spelet, en del riktigt snygga mål också! jaajja, efter det drog jag uut och gick till mamma för att hämta livsnödvändiga saker....


body lotion, nagellack, schampoo, balsam, nagelfil, nagellacksborttagning och plattång.
ohyes, sen hem till pappiiiiiiii igen och nu har jag precis ätit :)
ska snart måla naglarna tror jag, WOOPWOOP! gått utan nagellack i typ en vecka nu...buhuuuuu!

jaja, senare ikväll kommer nog ett inlägg till min mamma..... hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0