GRATTIS ÄLSKLING!!!!!

skola som vanligt... var bara sjuuukt trött...
efter skolan var jag med akam hos hans kusin som är bortrest... ööh, aa.
konstig upplevelse xD

seeeen köpte jag present till baby.
För idag är ingen vanlig dag, IDAG FYLLER MAGNUS FRENNBERG ÅR!!!!!!
MIN FIIIIIINASTE, BÄÄÄÄÄTASTE VÄN I HEELA VIDA VÄÄRLDEN!
han var här ganska nyss och hämta sin gift, självklart älskar han den? haha! och kortet... HAHAHHAHAA! köpte världens jäka P12 kort :P mokket fiiiint!
kortet:

Hoppas din födelsedag blir COOL och HÄFTIG
Precis som du är... GRATTIS!

hahahahahahahaha!!!


naaaaw så söööööt!!!!!!!
och kolla hur jäävla snyggt jag slog in paktet? är man pro eller är man pro???
jaja, ska väl dra mig mot sängen snart :)

pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0