hej.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! bara jag som tyckte rubriken var så jävla kul? hahahahahahah! jaha, okej, var tråkiga då -.-
hahahahahahahahahahhahaah, jag är jääääätteskrattig idag :D
och jag tyckte faktiskt rubriken var rolig på riktigt....

iaaaallafall, var hos mattias igår juu, kom dit vid 4 så kolla vi film (Money Talks) och sen... kolla vi en till haha (Paranormal Activity 2) jag var typ livrädd xD ja, vadfan gjorde vi sen? jag skulle varit hemma halv 7, meeeen det var typ vad klockan var när vi börja kolla andra filmen haha! just det, vi kolla big brother typ länge... sen somna vi typ xD Jag missa 3 bussar men hann med den fjärde, ye-haaa! SCORE! hahaha då var klockan typ 20 över 1 xD hehehhee, jag är duuuktig!


och om en timme ska jag ut och träffa min älskling! Nämligen frennis, såklart?
lägger ut bild på hur jag ser ut och sånt innan jag går.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0