i stockholm!

kom hem igårkväll typ men orkade inte blogga.
har iallafall haft det braa hos mollisen, vi har inte gjort supermycket men vi hann träffa andreas, prata massa, gå runt och leka :) vi skrev även ett kontrakt om att sluta äta onyttiga saker. Båda måste ha gått ner i vikt till i början av juni, annars blir det smisk!
sen åkte jag därifrån i fredags, tog tåget till skövde där papi hämta mig och körde mig till farmor :)
varit där och lekt med mirre för det mesta, var ute med honom typ hela dagen igår, SÅÅ SÖÖÖT!

GULLIIIIIIIG!
klappa och lekte med kissekatterna också såklart...

kizzekatt sova i fönstreeeet :D
och herregud vad sooooligt det var! och varmt, I JUST LÖÖÖVED IT!


jaa nää nu ska jag väl göra något, typ gå till mamma och tvätta håret eller något, har fel schampoo och balsam här hos papiii :)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0