in the deep end

heter den konstiga boken jag läser i engelskan. Den skulle varit utläst idag med en färdigskriven bokrecension. meeeen, jag är bäst, så jag lyckades lura min lilla stora lärare att jag gjort den men glömt den hemma, yeey me!


skolan idag dåå, gav mig själv sovmorgon och kom till samhällen där min lärare bara stod och babblade foreeeeeever om kuba... ZzzZzzZzz
lunch mitt i lektionen också :) sedan engelska, hmm... jaa, höll på med grammatik typ hela lektionen. Sedan ritade jag massa också hehehe. Sedan gympiiiiiis då vi dansade pardans haha, bugg och salsa. Gick hem efter det, läste boken, somna, vakna, ut och handla lite, äta och nu ska jag fortsätta läsaaa!


pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0