jag älskar sex and the city.

kollade just klart sista avsnuttet i satc-boxen och mot slutet.... allt blir så bra och så fint!
jag får gåshud över hela kroppen och tårar i ögonen. Allt är bara så...underbart!

SÅN JÄVLA GLÄDJE!!!!

är fortfarande hemma och har inte ens epilerat benen än, orkar inte idag. Tar det imorgon, börjar se förjävligt ut haha! men har sparat för att just kunna epilera vilket är sååå mycket skönare! Det håller ju i typ en månad och så. NICE. Och mami är inte hemma, och det är hon som måste göra det, jag klarar det inte själv haha! Gör för ont.......
menmen, ska vänta på att mamiii kommer hem med pengar, fixa mig, packa ner lite stuff och sen drar jag till emypemyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0