kul med mycket sömn!

blev så att jag och justina sov kvar hos marcel. Jag sov på golvet hahaha! Sov bara typ 2-3 timmar, men kände mig inte så trött när jag vakna vid typ halv 9, för att den lilla pojken skulle jobba. Så jag och justina drog oss hemåt. Men när jag kom hem slockna jag typ direkt.... hehe. Sov till ungefär 3. mihi.

Var iallafall en treeeevlig kväll! Jag, Justina, Marcel och Sahan som för längesen bestämt att vi skulle se despicable me gjorde det äääntligen igår! DEN...VAR...SÅÅ....SÖÖÖÖT!!!!!!! Sahan gick efter filmen men vi andra typ kolla någon konsstig film på tvn och efter deeeet satte marrsans brooor igång någon film som vi halvsåg på tills vi somna.

Ska snart gå och handla lite med mami tror jag.
Ikväll ska jag och finaste annisen fira 15 år tillsammans! Det är stooooort.
Så vi kör middag på fridays, feeest och sedan disneyfilm på natten. Det blir asbraaaa!

Ska bara försöka ta mig upp ur sängen och fixa mig lite snart, gårdagens smink och knasigt hår...

pussipussi

jag och justina på insparken, så jävla ful bild på mig, men jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0