och hej och hå, blablabla, små bär...

hatar att komma på rubriker..............

aanyway, fika med frennsan på waynes. Prata om allt möjligt som vaanligt, kändes som att det behövdes lite faktiskt :) seen när vi var typ klara kom sahara och joina (frennis göörlfräänd), så fortsatte vi prata om lite allt, hon levererade dagens garv HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
jajja, sen drog vi hemåt, jag och frennis tog bussen och sahara gick till tbanan :)

kom hem och åt grönsaksdipp till middag, SÅ JÄVLA GOTT!

ja, nu tråkar jag... chattar med benji och frennis.... smsar med mattias :)
fan, jag är ju hungrig :S WEIRD! me iofs har jag inte ätit mycket alls denna helgen...


gammal bild - med tandställning

massa pussisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Mattias :)?

2011-04-11 @ 16:59:08
Postat av: maaui

Mattias är en kille jag känner haha!

2011-04-11 @ 19:46:02
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0