tjugionionde april

hade bara en lektion idag, woohoo! alltså inget prov, läraren är bortrest och vikarien sjuk, smiidigt, veerkligen! så jag plugga i onödan -.-
efter lektionen drog jag och mina bruudar till donken och åt maat, sen tillbaka till skolan och skolgården för att softa i soolen! När freyas lektion börja drog jag, ida och justina hemåt och så. Fast jag åkte till frennsis skola (typ vid halv 1) och träffa min bästaväään! Vi tog varsin frapino i solen och prata om aaaallt på en söt bänk någonstans. Sen tillbaka till hans skola för att hämta en bok och efter det fastnade vi med några killar frennis kände och pratade en stund, sen hitta jag emma så prata vi lite med henne också. Sen började vi åka hem och hann komma till utanför vårt hus, sen gick vi till fältan och köpte lite grejer och sedan hyrde han film på buylando och seeeeen drog vi hem :)

nu är jag hemma och typ dööööd...
ni får en look of the day också, för att jag är snäll


uppdaterar senareeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0