Tummen upp och Tummen ner!



 Freya Eriksson - min fina, kramgoa vän som är så söt att man bara vill äta upp henne. Hon ställer alltid upp och är en av de finaste någonsin! Muntrade upp mig igår, gav mig massa kramar idag och ja, vägrade lämna mig när jag hade mensvärk i skolan trots att hon borde ätit istället :)


 Ida Lövholm - som, trots att hon slåss ch retas, är en extremt bra människa och vän! I stort sett alltid glad och haha, så himla kul! Ett STORT PLUS är att hon gav mig en värktablett idag när jag mådde dåligt, hihi taack sötnos!


 Justina Chwaszcz - fiiinaste ödlan i väääärlden! som alltid är så himla gullig! Tjejen jag gör alla konstiga saker med utanför skolan haha, heter man festarN i hennes mobil så gör man ju hahahhaa! kan ju säga att hon är en riktig festare hon också ;) hahaha, jaja, en riktigt bra vän detdär!


 Magnus Frennberg - min extremt älskade bästavän som ALLTID finns där för mig, oavsett vad. Han vet hur jag funkar och han vet alltid vad jag ska göra åt saker och ting, kommer alltid med råd oh stöttar mig i vad jag än gör. Ibland känns det som att han känner mig bättre än vad jag själv gör... och det är ju så en bästavän ska vara! Han är den absolut bästa vännen man kan önska sig, och jag kommer aldrig släppa taget om honom.


Älskar er alla!



 Plugg - Guud vad jag inte orkar med allt plugg just nu! Svenskauppsats imorgon (på lektionen), samhällsprov imorgon, svenskaläxa nästa torsdag, svenskabok nästa fredag, naturkunskapsprov nästa fredag.... meep, inte kuul! :(


 Nationella i Engelska - feeet tumme ner för nationellaprovet i engelska nästa onsdag (DÅ JAG ÄR BORTA!!!) som man inte kan göra om... fan i helvetet, varför lägger de det där? det var ju jäkligt onödigt... jävla skit -.- jag som faktiskt typ behöver göra det... ligger lixom på gränsen mellan vg och mvg, så hade behövt ett mvg på detdär, menmen, vasskamangöra? blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0