28 auguzti

var i hallen tyyp 11.00, match 12.00... och självklart behövde jag spela ute igen... menmen, gick bättre idag, vi förlora med 5-2 och emma gjorde 2 mål, tjihoo! Duktig flicka :D Och Evelina var så duktig i målet!

yes, men vi vann iallafall sista 23 minutrarna haha! yeeah!
sen drog jag hem, fixa lite och sååånt, låtsades städa (slängde allt i en hög och la ett sängöverkast över...) hehehe. Aa duscha och sånt också, sedan kom ANNAAAAAA och hennes familla på kräftis typ, lika mysigt som vanligt! Tyvärr var det sista gången jag träffa henne innan hon åker till spanien på fredag... och stannar borta i typ ett år :( buuhuuu! men vi ska skypea!

aja, slänger in bilder från igår när jag spela ute...
suddiga pga mammas mobilkamera haha!
Jag som har nummer 2!





aja, lägger upp bilderna från kolmården snart!
börjar ju typ 12 imorgon (a) hhehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0