död.

är så sjuuukt jävla trött nu så det är ju SJUKT!
skypeat med jocke ett tag nu men höll på att somna heeela tiden... ska nog lägga mig snart.
Men FÖRST berättar vi om dagen!

Första matchen (11.00), var vi 2 målisar + 6 utespelare och eftersom vi bestämt att Evelina skulle stå fick jag spela ute, BLÖÖÖ! Det kändes jävligt weird men aa, så blev det... Vi förlora iallafall.
Sedan drog jag på namngivning (typ dop fast inte i kyrkan), och träffa släkten, jippiiiiii! aja aaaaaa sen drog ja tillbaka och hade match 17.00, då fick jag stå, wiho! Och tur att Tessie hade kommit då också.... aja gick inge bra det heller, menmen...

aja, hemma nu och helt typ borta.... kan knappt fokusera på datorn och knapparna...

langar en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0