döööd!

aa nejmen tjeeeeeenare!
haft ganska lång skoldag, fast det gick snabbt.
Latinläraren vrkar nice! och Turism & resor läraren var bara FÖÖÖR söt :D hahaha!
jag och justina skratta typ hela lektionen... hehhee (a)

sen skynda jag hem, bytte om och sedan till träningen! I helgen är det DM så det är bara att börja TAGGA! Kommer vara i hallen HELA dagen för vi är värdar för hela grejen.... Herrjuniorerna ska också spela så det hoppas jag att jag kan titta på!
Imorgon ska jag nog vara såpass busig att jag ändå tränar med herrjuniorerna, kan inte riktigt släppa dem än... hehe (a) hihihihi, DET KÄNNS ASBRA! Så får vi se hur det går bara...

Min träning gick iallafall hyfsat bra, men jag var heelt död efter haha!

jaaajaaa, ska försöka lägga mig i tid ikväll! HOPPAS JAG LYCKAS!!!

så himla snygg man kan vara efter träningen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0