fjortonde augusti

åkte ju dåråååå till ikea och köpte nåra hyllor till mitt ruuuuum :) sedan hem, slappa liite och så. Sedan drog jag ut och träffa Freeennis :D Först gömde jag mig för honom och aa... han såg så förvirrad ut stackaren att jag kom fram tillslut hehehe... men sedan blev det vår vanliga promenix på gärdet och prata om typ allt. Dessvärre hade någon tagit vårt place där vi brukar sitta, men vi hitta ett annat wihooo! jaaajaaa... vi gick förbi cirkusen på vägen heem, elefanten där var riktiiigt söt, men såg så ledsen ut :(
aaanyway, sen fixa jag och mami i mitt rum och nu ÄNTLIGEN har jag mitt skrivbord på plats, TJIHOOO! :D sitter här nu och äter min ben & jerry... hihi (a)

slänger upp 2 bilder från idaag

elefantiseeen

frennis och hans lååånbräda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0