hemah.

hehehe hemma menade jag juuu!

aja, helt jävla dödströööött!
Jag och anniiiiiisen har haft skitkul iallafall, berättar mer om det imorgon typ...
fast imorgon ska jag först träffa emma och sen the voice med lite folk I thiiink! menmen, får väl klämma in bloggandet nåågonstans :)

när vi kommit hem från kåliz bytte jag bara kläder hemma och sen spraaaang jag till café 60 där jag mötte freya, justina, linnéa och tove för en myysig fika!
kul att det spöregna när man skulle hem också jaadå, bytte kläder igen hos mamma och sen drog jag ut i regnet till pappa.... japp!
kan lägga ut lite bilder på hur blööt jag var...





snyyyyyyggt värre!
anyway, helt död.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0