Ida Lövholm, Justina Chwaszcz & Freya Eriksson ♥

alltså... haha har fått ett ryck och måste nog skriva av mig lite (a)

började tänka på skolan och så, att det ändå inte är så jävla tråkigt i skolan, och insåg att det ju till stooor del är på grund av mina tre underbara älsklingar. Vet seriöst inte hur jag skulle klara av att gå till skolan utan de! Självklart kan jag vara med andra i klassen men det är inte samma sak!
Mina tre brudar är bland det bästa jag har. Helt klart. Går ju inte en enda skoldag utan att vi asgarvar minst 10 ggr per dag haha, ååååh vad jag tycker om er, hihihihihi!
Finner inga ord för att beskriva er hehe, ni är bäst.
Fyfan vad jag älskar er ♥







har typ 100 fler bilder, men det behövs ju inte...
Love you guys! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0