öh....

förra inlägget kom upp försent... skulle kommit upp typ någongång mellan 11 och 12 imorse...
aja, dopet var väl fint och så, lite för mycket gud-och-jesus-grejer för min smak, men kul att träffa släkten igen! och framförallt kusinerna som egentligen bor i USA, men å andra sidan var det en av de som fick sitt barn döpt hehe... jajja. Efter dopet blev det mat och mingel hos min morbror, möööjjjjjjzzz!

sen hyrde jag och mami bil, drog till barkarby och köpte lite grejer på ikea och typ bauhaus...
jajja.
BÄSTA filmkvällen ikväll på 3an!
Först wildchild och nu sagan om ringen 3...
OMG I WILDCHILD, ALEXANDER PETTYFER... KÅÅTSLAAAG!!!!

shit alltså... aaaanyway ska jag fokusera på filmen nu så lägger jag upp lite bilder från dopet sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0