prideparaaden'11

träffa ida på tc, sen drog vi till norrmalmstorg och hitta ett par fiiina platser! Kul att grabbar från mitt lag (eller ja, förra lag...) stod på andra sidan gatan då...hehe. Jaja, paraden var skooj, ida fick en liten attack när hon såg en viss person hahaha, min sötnos! Och jag fick lite attacker när snygga killar utan tröjor uppenbara sig hehehehe (a) aa sen drog vi till sergel och bara slumpvis valde en film, haha det blev transformers 3 hahaha! menmen aa sen gick vi runt tills den börja och den var faktiskt bra :O
aa, sen vänta vi på iduz tåg och sen drog jag heeeeem!
vi tog lite fina bilder också höhöhöhööh....


HUR SÖT ÄR INTE HON LIXOM!?!?!?!?

med 3D-brillorna på!

ful.

nu blir det glass och jordgubbar, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0