todäääjj

aah idag dååe, jag träffa ju alex. Och så var vi med Marcus & Ludvig... vi drog till donken haha, alex och mackis käka medan jag och ludde typ kolla på och så haha... efter deet drog vi till mackis och kolla film, blev typ bad teacher, nääjz haha, fast jag såg typ inte så mycket av filmen... vet inte riktigt varför hhööhöhöh (a)
aja, sen insåg alex att han skulle ha träning så vi tyyp sprang iväg haha, så drog han till sin träning och jag hem. Yes, somna nääästan :) hööhöö aja, väntar liite på att anna ska höra av sig men hon verkar vara död så det lutar mer mot en dusch och sen sängen faaktiskt.
men vi får väl see.... är lite död tyyyp...
aaajjjjjjjaaaa



några dagar seen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0