haha oj vad jag är dööööd!

igår dåååååå...
matchen först och främst. Slutade 2-1 till dem, men jag tänker faktiskt skylla på domaren som dömde bort 2 av våra mål, SOM VI SKULLE FÅTT!!! jävla cp... men jaja, under den halvan jag stod höll jag nollan iallafall så jag är stooolt :D haha yes halva laget sjuka också, så det var ju skoj......
efteråt tog jag det luuuuuuuuuugnt till typ 11... då jag drog ut oh träffa daniel och alex. Vi åkte till donken så käka dem och sen skulle alex tydligen ha kaffe så vi gick till något cafe och sen hem igen. Bara lite random sådär haha... men jaja det var kul, typ skratta sönder åt dem hahaha!

väl hemma tänkte jag sova men nej, då ringer momme och försöker få mig att komma till någon fest så vi pratar en sisådär 2 timmar eller något? Knaskalas på hög nivå... och sen mot slutet ringer Kim så jag pratar lite med hoonm, sen lägger vi på så jag fortsätter prata med momme, sen ringer Kim igen och så pendlade jag lite däremellan tills jag sa godnatt till momme och pratade med bara Kim ett tag.... somnade nog vid 6 eller något... härligt.

Och imorse skulle jag upp kvart i 12, men blev väckt kvart i 1... bra där... så jag fick racea som fan och fick mami att skjutsa mig till vällingby och jag hann tyyyp precis i tid till idas & justinas dansuppvisning. Wihoooo! OCH FAAN VAD MINA BRUDAR ÄR GRYMMAAAA!!! ÅÅÅH BÄST JU! Ida dansar disco och Justina street/hiphop tyyp :)

haha yes, och efter det åkte jag hem och har skypat med ida ett tag. nu är det beck och det måste jag titta på!
PUSSHEJ


mina söta dansare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0