haha vilken cp-kväll

först och främst var jag ju i skolan och sen åke jag hem och slockna 10 min efter jag kommit innanför dörren, och sov i kanske 3 timmar. Höhö, sen dess har jag tagit det riiiiktigt lugnt och skypat med daniel & alexander typ hela kvällen hahhaa, de är så knäppa både två att jag mest bara suttit och skrattat. Skypa lite med Ida också medan jag åt haha!
Just nu skypar jag med någon snubbe från USA för att daniel var så dum att han lurade honom och jag är för snäll för att säga nej... fan då.

men ska nog sova snart, match imorgon liksom...

kan lägga upp några vackra bilder jag tagit på pojkarna denna kväll, print screen är min vän <3







HAHAHHAA så cp! sista bilden på daniel... jag döör! hahahaha
äsch, de är rätt söta ändå hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0