Juldagen

F'låt att jag inte bloggat, men det är ju jul! Iallafall, i fredags hade jag en cp-förmiddag... Vakna hos Justina och sen skynda jag mig till skattemyndigheten för att lämna in en lapp men de bestämde sig för att stänga tidigare så jag blev arg. Sen träffa jag papi så köpte han en ny resväska till mig och efter det drog jag hem och sov. Sen köpte jag julklappar med mami och efter det träffa jag emy och vi gick runt massa på stan. Sen hem och myste!
Igår vakna vi hemma och så fick jag lite paket innan vi åkte till landet och så läste vi lille vigg, åt lunch och kolla Kalle anka. Sen åt vi middag och så kom tomten som var en sjöman i år hahah! Ja jag fick 29 saker totalt under dagen hihi! Kan säga vad senare, nu har vi ätit lunch och gått på långpromenad... Ska åka och köpa något nu, ciao!!
Kan slänga in gårdagens outfit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0