london 2011

Tänkte berätta lite om vår londonresa eftersom alla så gärna vill veta!

Fredagen: Vakna typ kvart över 5 (woopwoop) och sen drog vi till flygplatsen och tog flyget till LONDOOON! Tåg till hotellet och så satt vi i club loungen tills vi fick vårt rum och ja... då chilla vi lite där innan vi drog ut på stan för lite shopping, hehe... Jaa, sen åt vi tidig middag innan vi drog på musikal. Vi såg Lion King och det var heelt amazing! Grymt bra! Haha, sen drog vi till hotellet och slockna typ...

Lördagen: Hotellfrukost (<3) och sen chilla vi tills vi hade vår spa-behandling. Jag fick 1 timmes helkroppsmassage och 30 min ansiktsbehandling, WONDERFUL! Yes så det var asskönt. Sen kolla vi innebandy-VM (damer) i datorn semifinal mellan Sverige & Schweiz, Sverige vann såklart haha, vann hela skiten dagen efter... men aa, helt underbart grymma är de! OCH JAG KÄNNER 3 AV DE SOM VAR MED, AAAAH! Okej, förlåt... Sen drog vi ut på stan och shoppa lite mer hihihihi. Sen fixa vi oss lite innan vi drog till Hard Rock Café för en sen middag vid sådär halv 11? haha... aa, efteråt drog vi hem och sov.

Söndagen: Hotellfrulle igen, sen packa vi innan vi checka ut och lämna väskorna i lobbyn i deras typ bagagerum eller något sånt. Och sen blev det mer shopping hihi. Pause för fika på starbucks hehe. Yes, fortsatte shoppa och så innan vi tog oss tillbaka till hotellet och hämta våra grejer och sen bar det av till flygplatsen! På flygplanet hem läste jag ut min bok, blev klar typ precis när vi landa, perfect timing eller vad? Aa, kom hem och sov.

sååååååå, det var allt!
Tog inte såå många bilder, men kan lägga upp några iallafall :)

några påååsar <3

Inne på disney-butiken. Jag och Askungen

Inne på disney-butiken. Jag och Bambi

Inne på disney-butiken. Jag och Jack Sparrow

Starbucks

SHOPPA <3<3<3<3<3<3<3

Jag i hotell-lobbyn

Jag i club loungen

Så, thats it!
Tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0