nämen oj, en blogg! HEJHEJ

tjatja bloggeeeen! MalinGirl här, hihihiihih... mmmh... azzo jah typ bloggar dålit för jah typ har ett liv? lixxom HALLÅÅÅE???

hehehehehe.... jag är kul.
men jaaaa... jag bloggar inte så mycket eftersom jag inte sitter särskilt mycket framför datorn längre. Jag vet inte riktigt vad jag gör istället, tränar? är inne på ipoden? inte hemma? aa, ni fattar!
såå... när blogga jag senast om mitt liv? det vet jag inte, men vi kan ju ta en snabbgenomgång av veckan: Måndag - skola + träning. Tisdag - skola + Kim på kvällen. Onsdag - skola + träning. Torsdag - skola + julmys med mami (baka & fixa julgran). Fredag - skola + fika med Ida & Freya + stan med Freya + bio med Ida, Justina & Freya.

Haha, idag efter idrotten, SÅ JÄÄÄVLA KUL VI HADE! hahaha.... Jag, Ida & Freya stanna i omklädningsrummet typ skitlänge och cpa sönder oss! Men det var kuuuel.
Nu på kvällen kolla vi bio; Hysteria. HAHA, sååå bäst! Handlade typ om hur den första dildon blev till.... xD men den var gryyyym! HAHAHHA!

och eftersom jag inte har något vettigt att skriva egentligen kan jag slänga in bilder jag tagit under senaste tiden med min telefåån.












YEAH.
måste sova nu, tidig match imorgooon! Och sen drar jag till farmor, hemma på söndagkväll tyyyyyp... vi får se hur mycket uppdatering det blir...
jaajaaa, puss på rumpan alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0